کانکس سرویس بهداشتی
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس سرویس بهداشتی : ساخت کانکس سرویس بهداشتی با توجه به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی افراد مستقر در اماکن عمومی مختلف یکی از اقدامات پر سودی است که صنعت کانکس سازی به جامعه کرده است. نیاز به سرویس بهداشتی در هر جایی که انسان ها باشند به چشم می آید ولی با توجه به شرایط سخت محیطی در بعضی مکان ها نمی توان براحتی سرویس بهداشتی را ایجاد کرد.

با توجه به سرعت در راه اندازی و همچنین عدم نیاز به مصالح و عدم نیاز به خرابی پس از اتمام پروژه و … یک راهکار مناسب موقت در بسیاری از مکان ها می باشد هرچند که این کانکس را می توان به عنوان یک انتخاب طولانی مدت برای یک محل نظر گرفت.

کانکس سرویس بهداشتی

واحد شمارش برای سرویس های بهداشتی چشمه است. به همین دلیل سرویس بهداشتی را با کلمه چشمه از هم جدامی کنند.

انواع کانکس سرویس بهداشتی به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه (تک کابین)

کانکس های تک چشمه بدون راهرو می باشند و درب ورودی آنها به محیط باز می شود و روشویی هم در داخل کابین قرار دارد.

 

کف کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس یک تکه می باشد که خود رنگ است. کف کانکس قابل شستشو می باشد. همچنین در کف کانکس می توان از آلومینیوم آجدار 2 میلی متری هم استفاده کرد. سنگ توالت و روشویی استفاده شده  از جنس چینی آلات مرغوب و درجه یک می باشد.

 

جنس در و پنجره استفاده شده نیز آلومینیومی می باشد. این کانکس ها را می توان در ابعاد مختلف ساخت و همچنین می توان آن را چرخ دار نمود تا قابلیت جابجایی را داشته باشد.

 

برای خروج فاضلاب از کانکس سرویس بهداشتی میتوان از سبتیک که نوعی منبع پلاستیک است استفاده کرد. این منبع در پایین سرویس بهداشتی قرار میگیرد.

 

بعضی از کانکس های سرویسهای بهداشتی را چرخدار تولید میکنند تا حمل و نقل و جابجایی آنها آسان باشد. کانکس های سرویس بهداشتی به خاطر سیار بودن و سهولت در راه اندازی امروزه مورد توجه کارفرمایان می باشند.

 





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: